S: Äntligen klart!

Nu har det storstädats här på Gitarrgatan. Är grymt imponerad av Erik, som var betydligt noggrannare än mig vad gäller dammtorkning. Han har torkat alla skåpluckor, handtag, garderobsdörrar, ovanpå skåpen, kyl och frys och överskåpen till dem. Hade det varit jag hade jag eventuellt torkat skåpluckorna, men inte mer än så. Känns så onödigt att torka sånt som ändå inte syns! =)

Nu är hela lägenheten ren och fräsch, och jag ska inte göra något ansträngande alls mer idag. Världens bästa serie sen, Greys Anatomy! Inte missa!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror karlar är mera noga när de väl börjar. Känner igen mig själv faktiskt:) Gud så skönt med en rejält nystädad lägenhet....

2009-11-04 @ 20:36:10
Postat av: Sofia

Det kan nog va så..lika bra att göra det ordentligt när de väl städar. Medan jag tänker "ingen märker om jag slarvar lite, det blir i alla fall renare än förut" =)

2009-11-04 @ 21:00:43
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu tycker jag snart det är Eddies tur att få ett litet inlägg och nån bild!!

PS. Kommer du ihåg kameran???

2009-11-04 @ 23:13:41
Postat av: Sofia

Ska se om jag hittar kameran så tar jag med den i morrn. Ja då, Eddie ska få ett inlägg snart!

2009-11-05 @ 00:43:03
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0