S: Att se bra ut

Var hos optikern idag och fick ett par nya linser som jag ska testa några dagar. Vilken skillnad säger jag bara!!! Jag såg skitbra på tavlan (även pyttepyttesmå bokstäver!!), speciellt med vänster öga. Jag som trodde jag fått brytningsfel där med, men det var bara lite högre styrka som behövdes! Nu kommer jag känna igen folk jag möter igen!!

Detta är linser med lite silikon i materialet som ska släppa igenom mer syre. Men just nu känner jag mig astrött i ögonen efter att ha haft dem inne i tolv timmar. Eller är det jag som är trött, och inte ögonen?

Finns bara ett sätt att ta reda på det.

Godnatt


Nu kan jag skryta med att jag minsann också har silikon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0