S: Ett sista måndagsinlägg

Kom på att jag borde hoppa i säng lite tidigare idag eftersom jag ska åka in till stan redan 8.30. Ett besök på stadsplaneringskontoret väntar mellan kl 9 och 11, sedan ska vi ut till ett område som heter Kartberget inför en gruppuppgift i detaljplanering som vi ska göra på onsdag. På torsdag ska vi redovisa arbetet och ha en kort föreläsning om miljöpolitik, sedan var skolveckan avklarad! Inte alltför ansträngande må jag säga! Är ledig varannan fredag fram till jul, herregud så trevligt!!!!

Har även fått info idag om en studieresa i maj till Litauen och Vitryssland som jag jättegärna vill med på. Den kommer kosta ungefär runt 2000 kr plus mat så ekonomin är ett hinder för alla att bli med. Berättar mer om resan nån annan dag, för nu måste jag gå en tur med Eddie och sen sova.

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0