S: Jaha ja

Inga böcker idag heller. Känner mig oförskämt lugn ändå. Nu när jag inte har boken behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte pluggar. Bokhelvetet skulle ta 3-7 arbetsdagar och i morrn har det gått sju. Så jag räknar kallt med att den kommer då. Annars får jag rava mig iväg till bibblan på torsdag coh sitta där och läsa deras referensex hela dagen. Än känner jag ingen panik! Men det kommer garanterat innan duggan.

Jag har alltså hela kvällen fri till att göra ingenting. Den har ägnats åt Farmville (Håna mig bara, gör det! Jag kan ta't!), Eddiepromenad, matlagning och nu lite tvätt. Har även varit hos frissan och fått luggen klippt. Hon är världens trevligaste frisör, hon jag klipper mig hos! Köpte en svinbra inpackning av henne som ska provas i morgon. Det är en inpackning med färg i så då kanske jag slipper färga håret lika ofta. Kanon!!

Desperate Housewives sen, woho! Och nu bara slog det mig att jag beställt tre klänningar som jag får inom en vecka, och jag blev helt plötsligt ännu lyckligare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0