S: Shopping inför nyår!

Jag har beställt tre eventuella nyårsklänningar från Haléns!! Åh vad gillar den gröna i mitten, hoppas verkligen den passar. Sådana modeller brukar sitta bra på mig, enda bekymret är att den kanske blir lite väl lång. Den känns mest nyår av de här tre. Den svarta vet jag inte riktigt om den är så snygg med den assymetriska kjolen. Men billig var den, endast 299 kr! Och den längst ner är ju bara för underbar, men vet inte riktigt om det är min färg. Vet bara att jag fick ett enormt ha-begär av att se den! För er som oroar er för min ekonomi: jag ska bara behålla en (kanske två om de passar perfekt) och skicka tillbaka resten.

De fanns på lager alla tre så de kommer nog redan nästa vecka! Woho vad jag längtar! Det är något speciellt med att köpa klänningar, jag blir helt lycklig inombords! 

 


 

 
Denna hoppas jag passar!! 799 kr



Superfin!! 599 kr.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är rolig du med ditt ha-begär och klänningar.

De är ju snygga alla tre, men jag är ju så glad i blått så därför.....

2009-11-09 @ 19:08:18
Postat av: Sofia

Gillade du den sista bäst?

2009-11-09 @ 20:16:15
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

De var snygga allihop, men tror färgen på nummer två kan vara svår!!

2009-11-09 @ 22:06:26
Postat av: Sofia

Vi får se hur de ser ut på!

2009-11-10 @ 00:11:11
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0