S: Söndag

Är hemma igen. Den kommande skolveckan kommer inte bli så rockig, först seminare på tisdag och sedan dugga på fredag. Har inte fått kursböckerna jag beställt så jag kan inte börja läsa på än. Hoppas verkligen de kommer i morrn!

Annars har jag inte så mycket att skriva egentligen. Helgen var himla bra, med lite jobb, lite film, lite sällskapsspel, besök hos pappsen i Koppom och utöver det massa slappande. Festen hos Josefin blev inställd för Peter blev sjuk och Josefin kände sig inte heller helt pigg. Vi ska ta en glöggkväll nån gång framöver i stället!

Har börjat spela Farmville på Facebook och har som alla andra som provat blivit fast. Nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste kolla till mina grödor. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0