M: Ensam

Jaha så var man snart övergiven igen då. Helt själv är jag snart, vad ska man göra? Sova är ett alternativ, men det är ju inte så kul. Funderar på att packa nu, så slipper jag göra det i morgon. Även jag lämnar Karlstad för att åka västerut. Berättade för pappa att jag skulle på dansbandsgala, han fick nästan ett nervöst sammanbrott och börjar tvivla på att vi är släkt. Eller som han sa "Äpplet faller tydligen långt ifrån trädet".
Pappa tyckte även att vi skulle elda upp våran fina bruna gräsmatta, det ska tydligen bli bättre då. Men jag och Sofia kom fram till att det verkade lite farligt så vi behåller den fina bruna en stund till.


Här kommer jag att vara över påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0