M: Homo ad circulum

Idag har jag som avbrott på all springning varit snäll mot mina leder och simmat. Det hela gick utmärkt och jag kände mig superatletisk, då kom Karlstads simjuniorer (typ) med sina smala vältränade kroppar och jag kände mig återigen som en liten tromb. Tänk att man aldrig kan få vara lycklig.

Idag på skolan pratade vi kön och genus och sånt strunt. Det var riktigt roligt, fick lära mig att idealmannen ska vara:

Vit
Vältränad/stark
Rik
Välutbildad
Hetrosexuell

Och han får inte gråta.

Var finns dom här männen? Jag kan inte påminna mig om att någonsin träffat någon.

Om detta är idealmannen hur ska då idealkvinnan vara? Man tycker att hon ska komplettera mannen, alltså:

Svart
Tjock
Fattig
Outbildad
Homosexuell

Och gråta jämt?

Eller vad tror ni?


"Homo ad circulum"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det sägs ju att opposites attract så det måste ju vara så!! Då får du börja ragga på mörka personer Moa, och du vet vilken JAG tycker du ska satsa på!!

2009-04-22 @ 23:40:35
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Ibland är du sååå lustig Sofia att jag nästan dör av skratt... Ha ha ha ha ha ha ha ha HA

2009-04-22 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0