M: Hungrig

Nu har jag äntligen börjatbli levande igen. Men nu är jag såå hungrig. Det finns absolut inget roligt att äta här hemma! Vad ska jag göra? Havrefras och vatten låter inte som något man kan äta. Vodka och tonfisk? Nej tack. Hittade några dinkelkex i ett skåp (vet ej hur gamla) får väl kanske prova ett sånt. Godissugen är jag också. Typiskt.

Pratade med min syster förut. Jag var tvungen och fråga hur stor risk det är att jag dör av min allergi.Tydligen inte så stor. Men hon sa nåt om att man kan utveckla astma om man inte äter piller och sånt.
Sen sa hon det roligaste jag hört idag. Vi pratade om att det inte var nåt bra på TV. Anna berättade att hon såg på "Hjälp! Jag är med i en...." Då sa hon : Jag kan inte sluta titta, det är ju så färgglatt"
Jag tyckte att det här var hysteriskt roligt. Vet inte om man måste vara nästan död för att uppskatta hur roligt detta var.Men jag tyckte det var roligt och det är ju viktigast!



Min färgglada syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0