M: Påsk

Har som Sofia inte haft så mycket tid över att blogga i helgen. På torsdag när jag kom mötte jag Emelie i Arvika och vi sprang runt stan några timmar (även Granngården). Sedan en liten tur till Jössefors och sa hej till Helena. Något försenade drog vi i väg till Ch-berg för att närvara på Jojjens systersons födelsedagskalas. Jag kände som vanligt ingen! Men det gick bra, dom kastade inte ut mig. Sedan bar det i väg till N Lian och en lugn spelkväll. Den lugna spelkvällen slutade kl 03:00 eller därikring.

Fredag: Upp och hoppa kl nio-tio för att åka till Färjestad på trav. Där satt vi hela dagen och drack antagligen för många öl i solen. Vi var inte hemma förrän kl 23:00 och då hade ingen problem med att sova.

Lördag: Vaknade och mådde trots allt inte allt för dåligt. Dagen gick och jag och Emelie var konstant sena till allt vi skulle göra (vad det nu va). Vi lyckades iallafall komma i väg till Ch-berg och Dansbandsgalan. Som vanligt var förfestan betydligt roligare än själva "galan" (jag vet att det är töntigt, men det är sånt vi gör på landet) där jag höll mig vaken av ren viljekraft, man är inte så ung och pigg längre.

Söndag: Vaknade och var tämligen trött på och vakna onykter. Dagen fortsatte utan att jag gjorde några värre ansträngningar.

Måndag: Glad att nästan vara mitt vanliga jag igen. Skulle ha åkt hem, men stannade en extra dag.
 
Tisdag: Åkte hem, hade föreläsning, somnade nästan sen gick jag hem till Sofia och Eddie!!!!

Jag är väldigt glad att det bara är påsk en gång om året.

Dåligt med bilder är jag rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0