S: Fick en rolig kommentar på ett inlägg

Avsändaren kallar sig Laban, känner ingen sån men jag har mina aningar om vem det kan vara...tyckte den var rolig!! =)

En blondin (Moa) sitter och lägger ett pussel i köket men det går inte så bra så hon ropar in till vardagsrummet: "Darling (Sofia), kan du hjälpa mig med det här pusslet?" "Jaha, vad ska det bli då?" frågar vännen. "Ja, på kartongen så är det en tiger." svarar blondinen (Moa). Jaha tänkte vännen (Sofia) och gick in köket för att hjälpa till.

Hon tittar på pusslet på bordet och sen på kartongen och säger: "Ok, för det första så kommer vi aldrig att kunna lägga klart det här och för det andra tycker jag att vi ska lägga tillbaka alla Kellogs Frosties i kartongen."



Kommentarer
Postat av: Stefan

Ibland går jag under mitt alias LAban ja

2009-04-28 @ 15:29:53
Postat av: millie

hahahaha åh vad sämst! XD

2009-04-28 @ 15:47:23
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0