S: Gaahhhh!!!

Rubriken betyder typ: frustrerat stön. JAG ÄR G O D I S S U G E N. Såååååååå himla godissugen. Har i flera dagar nu fantiserat om nygräddad kladdkaka som är alldeles varm och kletig, med vispad grädde till....oj oj oj! Om jag anstränger mig kan jag känna doften av choklad och den varma sockriga smeten...(är det det här som kallas matporr???)
Försökte till och med få Moa att gå med på en timmes paus från vårt vad att inte äta godis. Jag resonerade så här, att nu har det ju gått halva tiden, varför inte ta en liten liten liten paus och unna oss något gott såhär i halvtid, utan att vara tvungna att lägga upp några bikinibilder? Tror ni det funkade? Nix. Moa var inte alls godissugen och sa "drick ett glas vatten i stället", eller nåt annat hjärtlöst. Jag har varit sugen på kladdkaka i en vecka nu och druckit MASSA vatten under den tiden, men det gick inte över!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

You say vatten, I say fuck you =)

2009-04-22 @ 08:17:59
Postat av: Anna

Inspirerat av http://iabloggar.blogspot.com/ 090401



"På helgen åtminstone

Jag blir imponerad av dom som slutar helt med godis. Hur kan man klara sig utan en endaste chokladbit, liksom? Det är ju livets lilla godsak. Ta en morot, säger Anna Skipper. Morot kan aldrig bli chokladbit. Nä som mitt korsstygn säger:



You say morot

I say fuck you."

2009-04-22 @ 10:55:36
Postat av: Sofia

Åh, vilket användbart uttryck!



You say städa efter dig, I say fuck you! =)



Älskar det redan! Och ja, godis är livets goda, eller hur man nu ska uttrycka sig. En morot kan ALDRIG ersätta en chokladbit. Igår tex var jag sugen på kladdkaka, men åt ett äpple med kanel på. Det gick ner, men inte f*n var det lika gott som kladdkaka!!

2009-04-22 @ 12:14:37
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofias mamma

Det måste väl finnas ett mellanting, eller?? Lite gott som belöning en gång i veckan måste väl gå an. Annars blir ju livet urtrist!!!

2009-04-22 @ 16:10:12
Postat av: Sofia

Vi kör med inget-metoden nu fram tills den 16 maj, sen ska det unnas ibland men i måttliga mängder!

2009-04-22 @ 20:09:20
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0