S: Gav mig själv ledigt idag

Sms-konversation kl 06.20 i morse, mellan två ambitiösa studenter:

Sofia --> Josefine: Godmorgon! Jag gör en fuling och skippar skolan idag, kom i säng sent och sov dåligt. Är astrött! Unna dig en sovmorgon du med :)
Josefine --> Sofia: Tror fan jag också sover vidare. Fast är ju min tur att anteckna när inte du är där. Vill du inte ha de anteckningarna idag?
Sofia --> Josefine: Äsch, jag klarar mig finfint utan anteckningar. Antecknar ju inte nåt själv när jag är där! Sov du! Det är gött!

Sov till lite efter tio. Det var uuunderbart. Ska komma i säng före halv två idag, så jag orkar pallra mig upp i morrn. Börjar ju 08.15 varje dag nu jue! Hur mycket ska vi stackars studenter behöva stå ut med?? Är det för mycket begärt att få börja kl 13? Eller tidigast kl 10?? Medium börjar ju inte förrän 00.10 varje natt!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0