S: Gör en extreme makeover på nätet

Fann en länk till en rolig sida på en blogg häromdan. Rolig för tjejer allstå. På www.taaz.com kan man ladda upp ett foto på sig själv och sen kolla hur man skulle se ut i olika frisyrer. Man kan även sminka sig på massa olika sätt, och lägga på ögonfransar man bara kan drömma om. Kul tidsfördriv!! På bilden man laddar upp ska man ha håret bakåtkammat men det hade inte jag, därför sticker mitt blonda hår fram både här och var. Men man ser på ett ungefär hur man skulle se ut i alla fall. Vad tycks? Brunett eller blondin?




Den här gillar jag! Har funderat på att klippa en tjock rak lugg men vet inte om jag passar i det.


Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Gott att höra såna visioner om en trädgård...hm hm trodde jag aldrig!

Svårt att säga vilken "tjej" som är snyggast, det är ju helt olika och inte lätt att välja!

2009-04-06 @ 21:10:05
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Brunett är nog min grej, fast det är himla snyggt med blont också.

2009-04-07 @ 02:18:23
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0