S: Hungrig!!

Idag har det inte blivit nån springtur. Tänkte att kroppen kanske behöver vila en dag efter motionschocken den fått senaste dagarna. Men i morrn blir det på't igen!

Klockan är nu snart läggdags och jag är hungrig som en varg! Men kan inte äta NU liksom. Fick nästan en utskällning av Moa förut för att jag inte ätit nån frukost idag.
"Vet du vad alla tjocka människor har gemensamt? De äter ingen frukost!" sa Moa. Men jag är inte alltid hungrig kl sju på morgonen, för jag är ju knappt vaken när jag stapplar ut på Eddies morgonpromenad och sen till skolan, då är ju knappast magen vaken heller.
"Det är för att du äter för sent på kvällen!" sa Moa. Hon har svar på allt den tjejen. Så INGEN mat nu, fast jag skulle kunna äta en halv älg och en balja rotmos. Känns inte som att det var så längesen jag åt, så jag borde inte vara så hungrig. Men när jag tänker efter så består mitt matintag idag av en fralla kl 9.00, tre smörgåsar med ost kl 12.00 och en portion pasta med tomat- och tonfisksås kl 18.00. Så det är kanske inte så konstigt att det suger i magen.




Mmmm, rotmos och älg!!

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Lägga sig hungrig brukar inte vara någon hit, sömnen blir dålig. ÄT OM DU ÄR HUNGRIG!!! Nattikramar

2009-04-22 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0