S: Jag slapp undan igen

Har lyckats slippa månadshandlingen två gånger i rad nu! Moa och Christin åker alltid iväg när jag är på skolan. Så Moa får ensam bränna våra gemensamma matpengar på Willys. Jag klagar inte! =)





Vi hade massa mat kvar sen förra och förrförra månaden i frysen, som lite köttfärs, massa fisk, kassler, blodpudding, grönsaker och sånt. Lyxade till det med två fläskfiléer och ett kilo räkor denna gång! =) Och drygt 2 kg köttfärs. Man måste inte äta linser bara för att man är student! Vi kommer klara oss fint. Och Moa köpte toapapper i stället för hushållspapper denna gång! Hon lär sig.


Kommentarer
Postat av: stefan

köper ni bara en Stor Pepsi per månad... det ser inte trovärdigt ut... ställ upp de andra 20 på bordet nästa gång oxå...

2009-04-28 @ 19:10:19
Postat av: Sofia

Hon köpte bara en, det är säkert! Vi drack det till tacos idag! =) Men kan bli fler innan månaden är slut, har ju trots allt 1100 kr kvar att köpa mat för!

2009-04-28 @ 20:29:35
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad bra jag är!!!

2009-04-28 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0