S: Jävla kuksugarföretag!

Skickade mail till Elite Ladies:

"Vad är ni för jävla skitföretag egentligen? Jag beställde en klänning i februari, som jag fick vänta skitlänge på innan den kom. Den passade inte, så jag skickade tillbaks den efter lite trixande (ert retursystem suger, tacka vet jag H&M). Nu är det snart MAJ och jag har inte hört ett pip från er. Jag har lite pengar som jag ska ha tillbaks från er för returen jag gjorde. Mailade er om detta  för en vecka sen ungefär men det har ni inte heller svarat på. Ni kan ju glömma att jag beställer så mycket som en strumpa från er igen, har aldrig varit med om längre leveranstider, sämre service eller krångligare retursystem. Vill gärna ha svar den här gången TACK."

Rekommenderar INGEN att handla därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0