S: Långledig IGEN!! =)

Oj oj oj vad det är ansträngande att plugga. Tre timmars föreläsning om dan i tre dagar, sedan blir man belönad med fyra dagars ledigt. Jag klagar inte! Speciellt inte nu när det blir allt varmare ute, solen faktiskt värmer och det börjar komma löv på träd och buskar. Ahhhhh..! (nöjd suck)

Idag ska jag på stan med Josefine och se om jag hittar nån snygg klänning på Gina Tricot. Kanske inte är läge att premiäranvända den på skumpartyt i morrn, om jag nu hittar nån. Vad i helvete ska man ha på sig på skumparty?? Syrran föreslog en vit t-shirt utan BH, men jag är liiite tveksam. Jag ska ju inte dit för skummets skull, jag vill INTE grisa runt i diskmedelsvatten, men risken att man hamnar i den där smörjan ändå är ganska stor. Jag vill inte sabba några kläder! Inte skor heller. Hmm...detta är ett problem jag får fortsätta fundera över.

Efter klänningjakten ska vi träffa Ella och Karin på Kebab House och käka nåt, sen blir det bio vid sex. Jag ska se The Boat That Rocked. Jag är ensam om att vilja se den kan jag säga. J och K vill hellre se Fast And Furious. De verkar kunna böja sig och gå på min film så jag inte behöver gå själv, men jag sa att jag gärna går själv. Jag skulle aldrig böja mig och gå på en, enligt mig, helt intelligensbefriad bilfilm, så jag kräver inte att de ska se en film som de redan från början är säkra på att de inte kommer gilla (Josefine hatar Love Actually, och det är samma folk som gjort The Boat..., och Karin hatar brittisk dialekt och 70-talskläder). Det är bättre att alla kollar på en film man verkligen vill se, man pratar ju ändå inte med varann inne på bion, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0