S: Måndag

Så har snart ännu en måndag passerat. Gick i skolan mellan åtta och halv elva, orkade inte vara kvar efter sista rasten för jag var så trött. Det är svårt att komma i säng tidigt på söndagkvällarna, men resultat att jag vill dö när klockan ringer kvart i sju. Erkänner att jag la mig och sov en timme när jag kom hem =) Gick tillbaks till skolan till halv två, för jag hade anmält mig till att vara med i en fokusgrupp som skulle diskutera ungdomars (jag=ungdom) bankvanor. Det var två tjejer som håller på med sin C-uppsats som höll i diskussionen, och som tack för hjälpen fick vi varsinn biobiljett!

Väl hemma igen la jag mig i solen, gud så skönt. Ni hör hur ansträngande det är att vara student va? =)

Moa kom hem lite efter fem, och då bytte vi om till träningskläder och gav oss iväg på en springtur. Tredje dagen i rad nu! Känner redan nu att jag kommer ha världens träningsvärk i vaderna i morrn. Men vi ska iväg då med, men kanske bara går ett varv i stället. Moa har problem med sin ena vrist. Eller så går Moa med Eddie så kan jag springa utan en motsträvig hund i koppel. Idag var han inte rolig, för Moa sprang lite bakom mig, och eftersom Eddie helst vill att alla ska vara samlade i en enda stor flock drog han som satan bakåt mot Moa, medan jag skrek nåt i stil med "skärp dig för helvete, hon kommer ju efter!!!" åt honom och släpade med honom framåt när jag sprang. Blev lite extra jobbigt, speciellt i uppförsbackarna!

Nu blir det tv:n resten av kvällen. Känner mig lite mör och sleten, har inte orkat duscha än ens.


Nytränad och svettig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0