S: Ont i fötterna

Nu är jag hemma efter min första arbetsdag på Bunkern. Det var helt okej att jobba, lite stressigt under några timmar när många beställde mat. Jag och Stefan stod i köket och gjorde fajitas, nachotallrikar och hamburgare på löpande band. Vid tio lugnade det sig så då fick jag stå i baren. Kassan gick snabbt att lära sig så det var inga problem. Har inkasserat hela 40 kr i dricks!! När vi äntligen fått ut alla vid halv två var det dags att städa. Herregud vad folk grisar när de är fulla! Utspilld öl på borden och golven, krossat glas, snusprillor, popcorn överallt och en nachotallrik som var utkletad och trampad i. Jag torkade bord, moppade och städade toaletterna. Vi halv tre var vi klara och jag fick gå hem.

Moa har nog haft en av de tråkigare lördagkvällarna i sitt liv tror jag. Hon har tvättat alla mina och hennes kläder och sängkläder. Hon var så snäll att hon la i nytvättade sängkläder i min säng, så nu är det bara att krypa ner! =) Gud så skönt att slippa krångla med det nu. Tack Moa!!
Har ont i fötterna som bara den, är inte van att stå över åtta timmar utan paus. Nu blir det sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0