S: Snart mitt favvoprogram!

Om fem minuter börjar Medium!! Har kollat på det lite då och då förut, men inte följt det. Men nu har jag insett hur bra det är! Det går, som jag skrivit om tidigare, varje vardagnatt kl 00.10. Inte varje dag jag kan se på det, särskilt inte nu när schemaläggaren varit elak nog att lägga våra lektioner klockan åtta. Men på torsdagar, alltså idag =) så är det alldeles färska avsnitt på fyran kl 21.00. Woho! 
Allison är ju bara för cool, och hennes förhållande med Joe är lite av min idealbild av ett lyckligt äktenskap. Så ska jag ha det när jag blir stor!


Kommentarer
Postat av: Vårli

ongen är coolast!

2009-04-17 @ 01:05:52
Postat av: Sofia

Ja det är hon faktiskt!

2009-04-17 @ 23:07:01
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0