S: Snart natta

Är hos min syster nu. Kristian har ganska nyligen gått hem. Vi åt tacos trots mina protester, såg på Medium trots Kristians protester, sen såg vi på Talang 2009 trots mina protester. Sen spelade vi Guitar Hero trots Annas och Krstian bristande entusiasm. Det var kul! =)

I morrn blir det en tur på stan med syster och Josefin. Jag har en jävla massa jag måste köpa: vin på bolaget, nya skor, helst både vanliga sneakers och "gå bort"-skor, ögonsminkborttagningspads på Kicks och dessutom vill jag kosta på mig ett besök hos frisören. Och hårfärg måste jag också köpa, börjar se lätt gråhårig ut i hårbotten. Färgar hemma så blir det mycket billigare. Men fatta vad dyrt detta kommer bli! Får som tur är lite lön från Richardsons, men det är bara typ 600 kr efter skatt för mina fyra timmars jobb. Får leva på det lilla vi har i kylen denna månaden som kommer, t ex vodka och tonfisk, bönor och sylt, pasta och socker. Men jag kommer förhoppningsvis ha snygga skor och en snygg frisyr! Varje gång jag blir hungrig på riktig mat får jag ställa mig framför spegeln och beundra mig själv, och tänka att detta var en riktigt bra investering.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Moa

Är det så vi ska göra denna månad?? Kanske ska köpa mig ett par skor jag med då:)

2009-04-24 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0