S: Tidig kväll

Så var man hemma igen då! Känns skönt att komma hem till mina grejer, min dator, min soffa, min säng! Moa var väldigt glad när vi kom hem. Hon hade råkat trampa på en av Eddies pipleksaker igår, och alltid när det piper brukar Eddie komma springandes för att kolla vad som händer. Men det kom ju ingen Eddie den gången.... Kul att vi är saknade!

Nu har vi utemöbler på vår lilla uteplats, tack mamma och Mårten! Vi har bara två stolar än så länge, men vi tänkte investera i två till. Vi kommer nog sitta där mycket på eftermiddagrna och kvällarna, för vi har sol från klockan 15 tills den går ner. Härligt med kvällssol!!

Christin var här förut. Hon hade med sig frukt så hon gjorde fruktsallad medan vi tittade på =) Vindruvor, kiwi, sharon, banan och mango, en ny kombo för mig men det var gott, med en klick vaniljkesella till. Vi åt ute på uteplatsen, woho!

Ska lägga mig efter Spårlöst som slutar klockan tio, tänka sig! I säng så tidigt! Men är ganska trött och börjar åtta i morrn så det kan nog vara bra.

Bilder orkar jag inte lägga upp nu, kommer i morrn i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0