M: Falskt alarm

Jag blev visst inte så sjuk. Antingen så har jag ett fantastiskt imunförsvar eller så har jag bara tur. Det verkar inte som om jag någonsin blir riktigt sjuk, förutom en släng av maginfluensa för ca 4 år sen så har jag inte varit riktigt sjuk sen jag var fjorton. Imponerande eller hur!!!

Idag följde jag med min mamma in till Gallerinan, hon skulle på spa och jag skulle möta min kollega och några av mina "pojkar". Vi sprang även på syster med tillhörande pojkvän. Jag orkade inte med Gallerian mer än en timme, fruktansvärt vad mycket folk det var där.

Jag undrade vad alla gjorde där, lönen kommer ju på tisdag, det är meningen att alla ska vara fattiga nu (som jag) !!
Då talade min syster om för mig att folk har något som kallas "kredit" och att de på så vis kan handla hur som helst. Själv föredrar jag handla för pengar jag vet att jag har, men man är ju olika.

Efter att jag rymt från Gallerian gick jag till Åhlens bokavdelning. där upptäckte jag att det finns väldigt många böcker som jag vill ha. Men jag är tydligen så skadad av mitt arbete att allt jag ville ha var kok-böcker. Det kan ju aldrig vara nyttigt, eller? Jag tittade på alla böcker i hyllorna och kände mig så som jag annars bara gör i skoaffärer. Vad har hänt med mig??


Inte så kul


 


Kommentarer
Postat av: Chrissy

Tror barnbidraget kommer den 20:e, kanske var de pengarna folk handlade upp? Jag är grymt shoppingsugen, ska locka med mig Emma till helgen när lönen kommit. Jag behöver massa saker!

2009-08-23 @ 14:06:15
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: E.H.B

Moa, du förstår väl att du måste skaffa dig ett par Amexkort nu när du fått jobb.

Nu kommer ju din livsstandard höjas avsevärt, då e de bra om man har lite extra om de ska beställas in magnumMoeter..

2009-08-23 @ 22:02:14
Postat av: Moa

Jag tycker inte om räkningar

2009-08-24 @ 00:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0