M: Ramadan

Det är Ramadan mina vänner.
Detta borde inte påverka mig det minsta, men det gör det.
Jag har inte sovit mer än några timmar dom senaste dagarna.
Varför? .
Jo för att som den goda medmänniska jag är matar jag min pojkar på natten, kl.0230 typ.
Men efter två nätter orkade jag inte mer, tänk att man blir så trött bara för att man går upp en timme på natten.

Idag tog jag lite ledigt och åkte hem till mamma, vi åkte till Globen shoppingcenter och shoppade. Vad shoppades?
Jo:
1 st skor
4 st linnen
1 st tröja
Strumpor
och
Kokböcker: Afrikansk, Persisk och Indisk



Vet inte riktigt hur jag ska orka med det här i en hel månad
men det får väl gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0