S: Fy fan!

Hade jag vetat hur min sista arbetsdag på Richardsons skulle bli hade jag aldrig gått upp ur sängen i morse. Datakrångel deluxe, evighetslånga samtal med supporten, kunder som fick vänta aslänge, inga kvitton eller ordrar kunde skrivas ut. Fick sälja en spis till ett par kunder medan jag hade supporten i ena örat.  Vid ett köp låste sig den jävla skitdatorn och det stod error error error och jag tryckte enter enter enter och ruthelvetet vägrade försvinna. Vi fick inte ordning på datorn alls så jag är himla glad att jag slipper ta tag i det där på måndag. De fyra timmarna var de längsta i mitt liv.

Nu har jag jobbat sedan 15 juni, med undantag tre dagar på festivalen. Ska bli skönt att börja plugga och få lite mer frihet! Har packat ihop på mitt rum hos syster idag, i morgon ska jag städa lite mer och packa alla kläder innan mamsen och Mårten kör mig till Karlstad.

Ikväll har jag varit hos Josefin och bjudit henne och Peter på mat. Jag fick världens godaste tårta! Ska ju börja träna på gym så jag tog tre bitar bara för att ha något att träna bort. Smaskens! Josefin fyller år på måndag så hon fick ett trevånings kakfat i vitt porslin av mig.

Har även dödat en superäcklig lockespindel på mitt rum AKA kontoret. Släppte en resekatalog från hög höjd på honom och han har inte krupit fram än i alla fall. Hade helst dammsugit upp honom men syrran sover så det kunde jag inte. Kommer inte bli kul att behöva lyfta på katalogen i morrn. (Fick en rysning medan jag skrev föregående mening. HATAR spindlar.)

Nu ska jag lyxa till det rejält under min sista natt på Jakobsgatan på ett tag. Jag ska sova på soffan i stället för i tältsängen! Soffan är asskön att sova i. Men i morrn, då ska jag sova i min egen säng!!! Har inte sovit i den sedan 4 juni. 

Hejs hejs  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kul det där:) Så har hela min sommar varit

2009-08-23 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0