S: Hemma!

Känns bra att komma hem! Har varit här i fem timmar men har inte börjat packa upp än, däremot har jag varit på konsum och köpt frukost och disktrasor, druckit en cider, jag har startat diskmaskinen, (den funkar fortfarande!), jag har tvättat en maskin och har en till på gång. Christin har varit här och hälsat på en timme, fick vår extranyckel hit så Erik får en egen. 

Det har flyttat in några snyltgäster i mitt kök medan vi har varit borta. MJÖLBAGGAR!!! I hela skafferi-skåpet! Det kryllade i varenda påse. Tur att mamma och Mårten var här när jag upptäckte det, annars hade jag fått lite lätt panik. Nu är allt i skåpet kastat och jag har dammsugit upp varenda liten en. Ska ringa vaktmästaren i morrn och höra om jag ska göra något mer.

Det är nollning i morrn, har inte bestämt om jag ska gå än. Vi ska på stadsvandring och sen är det speed dating på Pitchers! Låter ganska skoj, får se om jag connectar med någon i klassen så kanske jag går, annars blir jag hemma och kommer i ordning lite mer. Erik kommer ju i morrn oxå, kan kanske vara trevligt för honom om han slipper sitta själv i den nya framtida lägenheten första kvällen.

Lovar att börja lägga upp lite bilder snart igen, så snart jag har packat upp min fina kamera och alla tillhörande sladdar till den. Nu ska jag börja packa upp alla kläder, sen hänga tvätt, ta en dusch och sen försöka sova. Börjar kl 10.15.

Hejs hejs från Gitarrgatan!


Kommentarer
Postat av: therese

haha leste litt på josefins blogg idag...om din sitasjon med "jeans tröja" under festivalen i fjord...gapskratter!!!så himla kul, enda bättre att du blir arg på den här malin som vill va snäll o hjälpa dig!;)

2009-08-24 @ 11:06:37
Postat av: Chrissy

Welcome home!

2009-08-24 @ 22:45:41
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja den tröjincidenten kommer jag nog få höra resten av livet! Ännu ett skäl att inte grogga vodka med alkoholhaltig cider...



Tack Christin! Känns good to be back!

2009-08-25 @ 00:21:32
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0