S: Skolstart!

Hinner inte skriva så mycket som jag vill nu, ska hoppa i säng alldeles snart för uppstigning kl 06.00 i morgon. Hela klassen drar på en exkursion i Klarälvdalen i morrn bitti. Vi kommer hem på fredag, med en massa ny kunskap, bättre sammahållning och en massa fina bilder tagna! Åker direkt till Arvika när vi kommer hem på fredagkväll, och då ska jag förhoppningsvis besöka kärleken. Kommer nog vara rätt mör och sleten efter resan!

Utbildnigen verkar kanon, lärarna verkar kanon, klassen är kanon, har varit på nollning idag och det var också kanon! Det enda som inte är kanon är att jag är trött som ett as redan nu, och inte har jag orkat packa klart heller. Ska göra det i morgon för jag arbetar bäst under press. Mat ingår inte i resan så jag har inhandlat två paket nudlar och en kexchoklad. Lugn mamma, vi ska stanna vid någon mataffär på resan så jag kommer inte svälta ihjäl. Myggmedel har jag också köpt, för det ryktas om att det är väldigt mycket mygg och knott där uppe. Gummistövlarna står redo och jag har packat ner mjuka, fula och praktiska kläder. Har inga regnkläder som det är rekommenderat, men min coola Elonjacka får duga för den släpper inte in så mycket regn. Huva har den också.

Nu säger jag godnatt! Lovar att blogga om resan och lägga upp bilder när jag åter är i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: helen

kæææærlekeeeen????? ;)

2009-08-26 @ 09:24:52
URL: http://helojn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0