S: Tupperware

Idag har jag varit på Tupperwareparty hos min kusin, och ätit hemgjorda smörgåstårtor, inte bara en sort utan två olika. Dessutom hade hon bakat brödet helt själv. Och två olika sorters supersmaskiga kakor. Jag är mätt!!
För er som inte varit på tupperwareparty kan jag tala om att det ooohh!:as och aaaahh!:as hejvilt när det visas den ena revolutionerande prylen efter den andra. Man får ett otroligt starkt habegär och känner sig helt övertygad om att livet kommer bli liiite, liiite bättre efter ett köp.

Så även idag... 808 kr har jag spenderat på en skål, ett set med burkar till frysen och tadadatamtamtamtaaa!!!: min nya favvis chrisper 2,0! Det är en bunke med lock och ett litet galler i botten som gör att sallad håller sig upp till två veckor (!!) i kylen i stället för de 10 minuter som det håller sig krispigt och fräscht när jag förvarar sallad. Dessutom (här kommer det bästa!!!) så kan man lägga nyplockade hallon i och stänga locket i 15 min och vips när man öppnar locket har eventuella maskar som bott och kalasat i hallonen krypit ur bären och sätt sig på undersidan locket. Magiskt!!! Och inte bara det, man kan vända UPP OCH NER på hela bunken och använda den som ostkupa! Vad tror ni detta köksmirakel kostade? Hörde jag 1000 kr?? Hörde jag 3000??? Nixpix, endast 199 kr på rea i en utgående färg! Är det inte fantastikskt!! Blir helt till mig när jag tänker på denna skål som jag inte förstår hur jag klarat mig utan hela mitt liv.

På grund av typ tre timmars för lite sömn i natt har jag huvudvärk och är jävligt trött. Så därför kastar jag in handduken redan nu vid halv elva och lägger mig i min ryggdödande tältsäng.

Hejs hejs



(Sorry för att det inte är några bilder, har inte tagit några kort på en evighet)

Kommentarer
Postat av: therese

du er dum! ettersom du reklamerer så om den fortreffelige crisper 2,0 så er jeg 199kroner fattigere!



det med maskera var best!:)

2009-08-05 @ 12:57:22
Postat av: helen

wow!!! jag vill ha!!! vart får man tag på en sååådan??



2009-08-05 @ 14:05:03
Postat av: Sofia

Therese: Visst verka den ASBRA!! Se det inte som en kostnad, utan som en ren investering!

Helén: Den köps på Tupperwarepartyn! Syster Anna ska för övrigt ha ett party i september, då kan du beställa en om du vill! =)

2009-08-05 @ 15:33:00
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag säger bara : WOW :)

2009-08-05 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0