S: Ääääääntligen!!!

Jag har fått tillbaks min dator idag efter en vecka på service! Gamla Bettan har fått ett nytt grafikkort. Dessutom funkar vårt internet igen, om än med den supersega hastigheten 0,25 Mbit. I morrn ska de höja till 24 Mbit. Jag är så lycklig!! Det går inte snabbt att surfa, men det går! 

Lite news sen sist:

- Christin har fått bebis!! På hennes blogg  ser ni bild på underverket, lilla Maja. Grattis och bra jobbat!

- Jag klarade sista duggan i miljöekonomi! Har klarat mig igenom alla sex duggorna utan att anstränga ihjäl mig direkt. Skönt!

- I morrn blir det julbord här på Gitarrgatan, med Erik, Emil, Jocke och Josefine. Klockan 16.00 ska vi iväg på en gemensam shoppingtur i närmaste mataffär då vi ska inhandla diverse nödvändigheter. Erik ska göra Janssons frestelse, jag ska göra köttbullar och så får någon ta på sig att göra Ris a'la Malta och koka saftsås och koka ägg. Dessutom ska vi käka sill, lax, prinskorv och rödbetssallad. Till efterrätt blir det Ris a'la Malta och glögg, hemgjord chokladtryffel och pepparkakor. Det kommer bli en höjdaravslutning!

- Det roligaste av allt är att jag och min kära ska bli sambos i vår! Erik och jag ska avsluta vårt samboende och jag och Eddie flyttar in hos Micke i Arvika. Erik ska fixa en egen lya här i Karlstad. Längtar som bara den. Söndagsmys! Måndagsmys! Tisdagsmys! Onsdagsmys!! ....

Ja, det var väl allt för nu. Ska pallra mig iväg till Konsum och köpa hårfärg nu.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Mamma¨

Så skönt för dig. Du skriver sååå myyysigt, mmm.

Jag är brakförkyld och febrig, ingen fest på torsdag, så Eddie kan komma hit när ni har lust....

kramar

2009-12-15 @ 19:34:07
Postat av: Desirée

Grattis!

Jag hörde nyheten av Micke förut =)

2009-12-16 @ 14:01:18
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: Chris

Vad kul att bli sambo! Men ska du pendla till Karlstad eller sluta plugga?

2009-12-20 @ 15:32:50
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0