S: Datorhelvete

Nu ska datorn in på service igen. Den låste sig fem gånger igår kväll, fick blåskärm där det stod hardware error och dessutom är det obalans i en kylfläkt för den låter ashögt.

Så nu blir jag datorlös ett tag. Kanske får för mig att plugga lite när jag inte har datorn att fördriva tiden med?! Inge facebook, inga bloggar, inga nyheter...Men åker ändå till Arvika i morrn så då har jag tillgång till internet hela helgen ändå.

Förresten, fick VG på första delkursen! Woho!

Dessutom har Moa lovat att blogga idag, ett inlägg med bild. Det ni!

Hejs hejs så länge

Kommentarer
Postat av: Josefine Strand

Gott att det gick bra på delkursen :) Då slipper läraren ett arg maill från dig angående rapporten då :)

2009-12-02 @ 17:45:14
Postat av: Sofia

Hehe ja! Fast jag är fortfarande sur för att vi fick så kasst betyg.

2009-12-03 @ 17:12:09
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma¨

Stackars, stackars dig! Jag skulle faktiskt inte heller tycka livet var kul utan datorn, knäppt!

Kram

2009-12-03 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0