Blir en tidig kväll

Brukar vara som piggast på kvällen, efter kl 22 nån gång när man egentligen ska börja bli trött och vilja gå och lägga sig. Men idag ska jag lägga mig före kl tolv, för jag är astrött.

Har tidigare skrivit om Moas outforskade bok-skatt som hon dragit in i vårt hem. Har läst ut chic lit boken jag hållit på med i en vecka, så nu är det dags för en ny bok ur hennes spännande samling. Moa bar fram högvis med böcker åt mig! Det är bara att välja och vraka!!!
Har länge tänkt att jag ska plöja igenom såna där gamla kända klassiker, som Brott och Straff av Dostojevskij till exempel. Har lagt Anna Karenina av Tolstoj bredvid sängen, så vi får se om den faller mig i smaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0