Christin på besök!


Eddie gömmer sig under bordet med Christins vante

Jag och Moa har faktiskt pluggat lite idag!! Moa har pluggat på gamla tentor i socialt arbete, vetenskapsteori och forskningsmetoder. Hon har tenta i det på fredag.
Jag har kopierat en massa gamla tentor i externredovisning II och marknadsföring som jag lånat av min klasskompis från Hagförs. Fattar inte ett dugg av marknadsföringen. Tror det skulle gå precis lika bra att skippa de föreläsningarna och läsa själv hemma. Blir ju bara mer förvirrad av att lyssna på läraren. Har läst igenom tentorna och känner inte igen nånting som det är frågor på. Det står om massa modeller och principer som vi ska "diskutera" eller "ge en fyllig beskrivning av". AIDA?? SWOT-analys?? Porters modell??? När ska vi lära oss det?

Nej, nu blir det soffan och tv:n.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag skippar nog föreläsningen imorgon tror jag. Sätter mig hellre i biblioteket och läser själv. För som sagt, man får inte ut något av hans föreläsningar.

2009-02-09 @ 21:04:48
URL: http://josefinestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0