Fettisdagen!

Idag är det fettisdagen! Blir ingen semla för mig idag, för jag åt en igår. Moas päron var snälla nog att köpa hem en varsin till oss! Nu har de åkt hem, pappa Bert åkte igår eftermiddag och mamma Marie-Louise tog taxi halv sex i morse till tågstationen. Hon skulle till Göteborg på kurs.

Så var det snart dags att gå till skolan. Börjar inte förrän 13.15 med marknadsföring, men vi i gruppen ska ses kl 12 och se om vi kan få nån fason på detta satans arbete vi håller på med. Det ska lämnas in torsdag nästa vecka. Jag tog på mig att skriva ner allt, just för att få det på mitt sätt.


Mmmmm, semla...!!

Kommentarer
Postat av: Annapajen

Ska med största sannorlighet avnjuta (trycka i mig) en sådan gudomlig skapelse sedan! =)

2009-02-24 @ 13:51:56
Postat av: Sofia

Tycker jag du gör alldeles rätt i!

2009-02-24 @ 16:19:03
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0