Godmorgon!

Kom i säng runt fyra i natt, vi var jättepigga både Moa och jag. Såg en film på ettan nån gång efter midnatt, Girl next door hette den. Var väl inget mästerverk direkt men hade en lite annorlunda story. Det var inte så att man kunde säga hur den skulle sluta redan fem minuter in i filmen, vilket brukar vara fallet med andra romantiska komedier.
Efter filmen var slut var vi fortfarande inte ett dugg trötta. Jag började prova kläder ur min garderob och till det provade jag några av Moas 50 par skor. Är himla snyggt med höga klackar men jag som är van att gå max 1 cm från marken vinglar ju värre än ett fyllo när jag ska gå i dem. Håller mig nog till mina favvostövlar. Ingen klack alls på dem =)
Vaknade vid halv elva. Tänkte gå ut med Eddie men han låg så skönt i Moas säng, under hennes täcke. Fick väcka honom för att få med honom ut! Han är värre morgontrött än vad jag är. I går sov han till kl 13.40. Det är nog ganska skönt att vara hund!

Nu blir det ett varmt bad. Och sen frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0