Godnatt på er

Det har varit lite pensionärsvarning på oss ikväll, eller på Moa rättrae sagt. Hon tvingade mig att kolla på Så ska det låta. Det var svårt, men jag lyckades genomlida nästan hela programmet, med hjälp av coca cola och marabou.

Har haft huvudvärk hela dagen. Moa har varit så snäll och köpt Treo till mig men har inte tagit nån. Kan vara bra att ha på söndag också! =) I morrn blir det tjejfest här på Gitarrgatan. Det kommer finbesök från Arvika (syrran och Josefin) och min plastsyster Erica, the one and only Christin och en kompis till henne. Känner på mig att det kommer bli ASKUL!!!

Nu ska vi gå och lägga oss snart. Är ju bara skit på tv:n så det finns ingen anledning att vara uppe. Ska krypa ner i sängen med Leo Tolstoj =)


Fast man är osminkad kan man bli någorlunda snygg i svartvitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0