Going back to A-Town igen då

Hade tänkt stanna hemma i Karlstad den här helgen men ICKE. Arvika-abstinensen blev för stor. Ska ut och festa med Erik, Peter och gänget ikväll. Eddie får stanna här och ta hand om Moa medan jag är borta. Han är allt för snäll som erbjuder sig att passa min kompis! =) 

Har precis lagat mat. Strömming och blomkålsmos! =) Det var allt bra gött! Det ska vi absolut äta fler gånger. Billigt är det också! Vi har ätit strömming för 15,90 kr på två pers! We like it a lot!!!

Vet att Kristian gärna vill se bild på det berömda moset men hinner inte just nu. Lägger upp bild i morrn när jag är hemma igen.

Blir kanske inte uppdaterat här förrän jag kommer tillbaks i morrn kväll.
Hej på sig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0