Har fått ett crazy telefonnummer!

Har begärt flytt av mitt bredband och min bredbandstelefoni till nya lyan här i Karlstad. Hade en gubbe här häromdan som grejade lite i mitt telefonjack och fick brev idag om att det ska fungera. Han på kundtjänst sa när jag beställde flytten att nån skulle ringa upp mig och ge mig fyra olika telefonnummer att välja på. Började ju undra vilket nummer jag fått eftersom det skulle funka nu men ingen ringt mig. Ringde från hemtelefonen till min mobil för att se vilket nummer som dök upp på displayen. "Hem" stod det. Öhhh? Har alltså fått samma nummer hit som jag hade i Arvika! Vet inte hur många i Karlstad det är som har riktnummer 0570 men nu är i alla fall jag en av dem. Så jag kan ringa mamma och syrran utan att slå riktnumret, men ska jag ringa nån här i Karlstad frå jag slå 054 före.

Tror nissarna på Glocalnet gjort nåt fel faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Håller med, verkar knepigt det där!!!

2009-02-05 @ 19:35:35
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mmmm, lite!

2009-02-05 @ 19:39:32
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0