Hemma igen! Härligt!

Så var jag tillbaks i ghettot igen. Hem ljuva hem! Min soffa! Min tv! Min sambo! =)

Har haft en görkul helg. I fredags kväll var jag hos Josefin och fick jättegod mat och tog igen lite skvaller.
I lördags morse åkte vi till Göteborg med jobbet. Kom fram till Mieles showroom vid tolv-tiden. Där fick vi sååå himla god mat. Vad sägs om kycklingspett med nån söt god sörja och sesamfrö på, kallrökt lax, potatissallad, pastasallad med curry, nåt slags kött med dragongrejs...vi fick också dricka hur mycket öl, vin eller cider vi orkade. Vis av föregående års erfarenheter drack jag bara en öl. Orkar inte med hela kvällen om jag börjar för tidigt. Men vi hamstrade desto mer! =)
Efter minimalt med utbildning och en rolig tävling åkte vin in till stan och checkade in på hotellet.

På kvällen var vi på en showkrog på avenyn, Cabaret Lorensberg. Där åt vi fyrarätters medan vi blev underhållna av sex stycken dansare/sångare/trollkarlar/komiker. De var så himla duktiga! Det var en jätterolig kväll! Stannade där till lite före ett, sen gick vi tillbaks till hotellbaren. Orkar inte skriva så detaljerat om resten av kvällen men kan sammanfatta det såhär: Fyra redbull och vodka. Tre piña colada. Vin. Efterfest på ett hotellrum med gitarr och sång. Vakt knackar på och ber oss hålla käften. Vin. Folk vill sova. Ny efterfest på mitt och Marias hotellrum. Vin spills i min säng. Mer vin. Kom i säng runt fem - sex på morgonen. Och gick upp kl nio. Är inte så pigg idag kan jag säga.

Har haft "filmkväll" med min sambo med coca cola och godis. Mitt deltagande bestod i att jag somnade under ett täcke och vaknade typ nu. Har sovit i soffan i tre timmar och längtar som bara den till sängen. Såg inte röken av nån film. Moa har varit ute med Eddie under tiden och jag har inte märkt nånting. Tack Moa.

Nu ska jag lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0