Hemma igen!

Efter en mycket kall resa är jag nu hemma i ghettot igen. Härligt! Blev välkomnad av en superglad och hysteriskt hoppande hund och en sällskapssjuk sambo.

Är lite smått sleten och bakfull idag. Kan erkänna att det har syndats under helgen. Åt en bit pizza igår innan jag gick på fest. Drack ett glas sprite hos Peter förut och två smörgåsar hos mamma. Och nu när jag kom hem var jag ashungrig. Kan äta hur mycket som helst när jag är bakfull! Var inte sugen på yoghurt eller ägg, vilket är det enda vi har hemma som är LCHF-kost. Värmde mig i stället en matlåda från frysen med en jädra massa chili con carne och vildris...mmmm, det var himmelskt!

Jag och Moa har i alla fall bestämt att vi får fortsätta synda idag. Så hon är i skrivande stund på Konsum för att inhandla Coca Cola och smågodis. Detta ska inmundigas till Gossip Girl. Obekväma jeans av - mysbyxor på. Och sen soffläge och ett varmt och fluffigt täcke över. Så ska en söndag se ut mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0