I love photoshop!

Var ett tag sen jag använde photoshop sist. Nu har jag åter igen lärt mig hur man fixar till bilder. Man blir så mycket snyggare i svartvitt, eller hur?



Min kära syster Anna, min kära sambo Moa och alls vår kära Christin. Bli frisk snart Christin, vi saknar dig här borta på Gitarrgatan!!!
Jag var också med på ett hörn på denna bilden, bredvid min syster. Men det enda som syndes var ett halvt öga och lite hår. Såg ut som Quasimodo ungefär. Klippte bort mig och gjorde bilden svartvit. Tycker den här bilden är så fin! Den är från första helgen vi bodde här, när vi sjöng singstar och åkte in till stan och gick på Harrys. 

Kommentarer
Postat av: Moa

Snygg, snyggare och snyggast!!!!

2009-02-05 @ 14:59:42
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vasd menar du? Jag saknas ju på bilden? =)

2009-02-05 @ 18:10:09
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0