Intresseklubben, anteckna noga nu!


Nu är första tvätten tvättad och upphängd.

Så himla skönt att kunna tvätta hemma!! Jag slapp dessutom hänga tvätten. Har gjort en deal med Moa. Eftersom jag fixade tvättmaskien och den följdaktligen är min, får hon hänga tvätten om hon ska få tvätta i min maskin! Bra va! Och eftersom det var 18 753 stycken strumpor(Eddie måste ha ätit upp en eller gömt en strumpa nånstans för det var inte ett jämnt antal) i första tvätten är jag extra glad för vår deal. Strumpor är bara fööööör tråkigt att hänga upp.

Kommentarer
Postat av: Josefine Strand

Jag vet inte hur man gör en design. En kompis hjälpte mig :)

2009-02-20 @ 08:59:03
URL: http://josefinestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0