Jag är fortfarande rik!

Så var skolveckan snart slut. Går mellan 10 och 12 i morrn. Efter det ska vi i marknadsföringsgruppen samlas och försöka få klart arbetet. Sen ska jag och Josefine plugga lite på gamla externredovisningstentor. Nu ska vi ju kunna allt är det meningen. Kändes som jag var väl med på lektionen idag, men det är ju en helt annan sak att göra uppgifterna själv utan en lärare som hjälper en. Men känns skönt att ha gjort NÅT i alla fall.

Är ledig på fredag så det blir en lång helg, igen! =) Med pengar i plånboken! Nöjesfabriken here I come!

Pengar ja. Nu ska vi ju slösa mindre har vi tänkt. Kan stolt berätta att jag haft pengar på kontot i nästan 19 timmar och jag har inte gjort av på en endaste krona! Jag är så bra! Ska betala hyran sen så ser jag hur mycket jag har att röra mig med. Detta är ju första vanliga månaden, utan en hel månadslön från Richardsons.

Kl 21 kommer Moa och jag sitta bänkade framför McDreamy och McSteamy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0