Köttfärssås med vitkål, igen...

Vi höll på att dö av svält både jag och Moa så det fick bli detta idag igen för det gick snabbast. Vi hade ju köttfärssås över från igår. Bara att steka mer kål. Idag med currysmak! =)

 

Kan erkänna att jag inte var riktigt lika sugen på vitkål idag. Det blev lite för mycket kål och för lite köttfärssås. Med massa ost på blev det bättre.

Vi var och handlade förut. Strömming säger jag bara! Vilken fisk! 15 kr för ett paket! Det är ju sååå gott. Vi köpte två paket. I morrn blir det strömming och blomkålsmos =)

Kommentarer
Postat av: Kristian

Satan i gatan va ni uppdaterar. Ni måste ju ha tid för skolan och allt annat vardagligt. Ni uppdaterar ju oftare än vad jag uppdaterar statusen på facebook ju för tusan å då är ändå jag sjukskriven på heltid!!! Skrev ett långt inlägghäromdagen men det verka inte kommit med men men inte hela välden, mest dravvel. Njut av fettet nu =) ni kommer rulla in i Arvika på vårkanten ;) hehe...

2009-02-06 @ 17:42:41
Postat av: Sofia

Har bara gått i skolan typ 5 timmar den här veckan, har haft en jävla massa fritid! Blir mindre uppdaterat när jag har mer att göra i skolan.

Ditt inlägg har vi allt fått, svarade på det också! Började med "sluta upp med detta dröl nu"...!

2009-02-06 @ 20:23:27
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0