Kvällsfunderingar

Så nu har jag min home alone-kväll. Hur har den då spenderats? Hmmm...såg på en film förut som började kl 18. Det var reklampaus så jag passade på att blunda lite, bara tills reklamen var slut alltså. Vaknade kvart i nio. Undrar hur filmen slutade? Har även tagit en promenad med Eddie. Det är inte kul att pulsa fram i 1 dm snö, varför i helvete plogar dom inte??? Känner mig som en sån där jobbig pensionär som bara klagar på allt, men ändå. Plog-gubbarna får ju en jävla massa övertid = fett med pengar  om de jobbar en lördag. Har de för bra lön eller? Känner de inte att de behöver den där extra tusingen som de skulle få i lönekuvertet för några timmars jobb??

Har inte bara sovit, har faktiskt varit vaken också. Såg på Om en pojke, med Hugh Grant. Älskar den filmen, och alla andra filmer efter Nick Hornbys böcker. High Fidelity är en av mina favvisar. Boken alltså. Även om filmerna är bra så är ju böckerna tusen gånger bättre.

Vad gör Eddie då? Förstår att ni undrar väldigt på det. Det ska jag visa.



Jo, han ligger och sover i Moas säng, vart annars? Verkar som han brutit nacken också, stackaren. Jobbigt för honom om han blivit lam. Då får promenaderna bestå av att jag drar honom på en skatebord med ett snöre. Eller en snowboard, i alla fall nu på vintern. Då kan jag äntligen ha honom utan koppel! För han lär ju inte springa iväg nånstans, eller hur?

Hehe.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Åh så gott det ser ut. Skulle ge ganska mycket nu för att ha honom här!!! Kramisar till er alla....

2009-02-22 @ 19:35:33
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0