Lek och lite shopping

Idag har jag (Moa) varit upp sen kl nio medan min trötta sambo sov till senare. Upp kl nio
Ut med Eddie
In i duschen,
Ut och vänta på Taxi Christin( och Pontus) och i väg till city of Karl för att möta Emma och Moa( en liten Moa, inte jag)
Väl i Karlscity köpte jag mig en tjusig svart säck jag tänkte ha på mig imorgon. Sen gick vi till bolaget där Christin handlade med glädje i blicken. Nu var vi klara och åkte till Våxnäs och åt en energirik måltid på Max. När det var klart åkte vi till någonstans där barnen kunde hoppa på studsmattor och kasta bollar på varandra. Det kan hända att jag och Christin råkade kasta några bollar på varandra men bara kanske. Sen åkte vi hem och jag sprang in på apoteket för Sofia önskade sig TREO.



Här ser vi mig vid bollarna, jag ville väldigt gärna hoppa i , men tydligen var det bara barn som fick göra det.
Mycket orättvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0