Lite böcker



Hämtade några böcker förut som kom från Adlibris. Jag gick till Kronoparksjouren där jag trodde böckerna fanns. Men icke, mina böcker kom tydligen till Kronoparkens tobak. Blev en extra promenad på ungefär 4 minuter. Jag är så hälsosam!! Har köpt böcker för drygt 2000 kr. Den enda jag kollat i är Den nya affärsredovisningen, och den var så tråkig så jag stängde den snabbt igen. Detta är böckerna för hela terminen, så en del behöver jag inte förrän om två månader. Men jag kanske inte hade behövt köpa dem alls. Bokföring som vi håller på med nu kan jag ju nu igen, efter att bara ha lyssnat på föreläsningarna och gjort uppgifterna.

Note to self: Köp inte alla böcker nästa gång, förrän du vet att du behöver dem. Lägg pengarna på roligare saker i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0