Lite krassliga

Både Moa och jag håller på att bli förkylda. Attans att det ska komma nu, jag som inte varit förkyld på flera år! Ska försöka mota bort det med echinacea brustabletter. Ont i halsen har jag med.
Vaknade hungrig som en varg. Är fortfarande lite tung i huvudet och har lite hjärtklappning. Har precis ätit en omelett gjord på 2 ägg, lite grädde, creme fraiche och riven ost. Den var jättegod! Är inget omelett-fan i vanliga fall men med nog mycket ost i var det helt okej. Får se hur länge jag står mig på denna.

Går i skolan mellan 13.15 och 15.00. En lagom dag! =)
Vi ska börja med grupparbete i marknadsföring. Vad som helst är roligare och mer lärorikt än att bara sitta och lyssna på Hilmars föreläsningar. Vi ska undersöka företag i resebranchen tror jag.

Häppåsä


Kommentarer
Postat av: Annapajen

Kan väl komma ett och annat bakslag av er fantastiska diet... så som huvudvärk, halsont, yrsel, se vita fläckar, domna bort i kroppen, blåa tår, dööööd... =)

2009-02-03 @ 17:42:10
Postat av: Sofia

Vi har fått abstinensbesvär, kroppen skriker efter socker! Men blå tår och döden tror jag inte vi kommer drabbas av. I så fall kommer vi nog överväga att avbryta detta! =)

2009-02-03 @ 19:44:31
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0