Lite skakis

Vaknade närmare elva idag. Mådde skitbra igår, hade lika mycket energi som tre travhästar, minst! Idag vaknade jag alldeles darrig och med hjärtklappning. Åt kanske lite för dåligt i går kväll. Vi måste verkligen handla idag, vi har slut på typ ALLT.  Har tryckt i mig frukost nu i alla fall, vi hade typ 3 hallon och 1 dl yoghurt kvar. Hade gärna ätit mer men, får pallra mig iväg till affären först.

Vi har sen i måndags tryckt i oss:
14 ägg
1,5 kg grekisk/tyrkisk yoghurt
knappt en halv burk majonnäs
nästan 5 dl creme fraiche
nästan 5 dl grädde
2 mozzarellaostar
3 avocadosar
1 påse hallon
1 kg köttfärs

Och lite annat också såklart. Rädisor, ruccola och selleri. Nötter och mandel. Quorn och vitkål. Vi har inte behövt gå hungriga kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Maria Olsson

Tja bruden, kul att du(ni) har fixat en blogg, bra att kolla in när man inte har lust att jobba. Hur blir det till helgen, flyttar du på inflyttningsfesten? Kram Maria

2009-02-06 @ 13:42:11
Postat av: Sofia

Vad kul att du hittade hit!

Du har väl aldrig saknat arbetslust, speciellt inte på en fredag? =)

Jepp inflyttningsfesten är flyttad, och jag kommer till Arvika nästa fredag. Åker alltså med er från Arvika. Ska bli så skoj!!

2009-02-06 @ 15:33:53
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0