Mätt och nöjd!

Låg i sängen förut och läste i min engelska marknadsföringsbok. Ingen bra idé. Att ligga i sängen alltså. Blev så himla trött så jag var tvungen att blinka hundra gånger i minuten för att se vad det stod. Kom till sidan 12. Och då var de första 8 sidorna förord och innehållsförteckning. Sen gav jag upp. Men nu har jag börjat i alla fall! Känns himla bra! Läser jag 10 sidor om dan är jag klar om 40 dagar...nej då hinner jag ju inte, vi har ju tenta om fyra veckor!! Måste läsa 20 sidor om dan! Herregud...

Min kära sambo kom hem förut vid sju. Då hade jag precis börjat med maten, något som visade sig var bådas favoriträtt! Stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar! Mmmmm!! Det skulle jag kunna äta varje dag, året om.



Stuvade makkisar med basilikakryddade köttbullar

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du är duktig! Och nog kan du väl plugga om så behövs!

2009-02-12 @ 22:05:47
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äsch, slängde bara ihop lite köttfärs och lite kryddor och sånt! Rulla köttbullar fick jag ju övning på i julas!

2009-02-12 @ 22:47:52
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0